Landet

Ska till landet imorn efter skolan. Ska bli såå kul eftersom att jag inte har varit där på super länge!
Ska va där tills på måndag,och jag ska bo nere hos mormor och morfar (det är två hus,ett som mormor och morfar bor i,och det huset har två rum med varsin vånings-säng. Andra huset delar vi med våra kusiner. På somrarna så får vi bo på landet varannan vecka och ibland så bor alla i det huset) kan visa vad jag ska ta med mej:

Kläder(å en massa koftor,det är ju kläder,men ändå!)

Smink

Hudvårdsprodukter

Paraply(bara ifall att)

Elsas mode

IPhone laddare

Vårt landställe ligger på Nämdö,skärgårn,vi åker först bil till stavsnäs sen tar vi båten:)
Ni kommer få mycket uppdatering under helgen.Det kan jag NÄSTAN lova;)
Puss!♥


Postat av: Anonym

Nyan cat<3 längtar till sommarn:-*

2012-04-05 @ 08:46:05
URL: http://juliaofsunshine.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback