Senaste dagarna

Hej bloggen! Har inte haft tid att uppdatera dom senaste dagarna så drar dom lite snabbt nu. I torsdags träffade jag Emilia, vi gick till tanto och badade, solade, snackade osv. Jätte mys, och har saknat henne! I fredags åkte vi med färjan vid 17 och så sov vi en natt på den, och sen kom vi fram i Riga vid 11 på lördagen. Vi var i riga tills igår och där såg vi stan helt enkelt. Både jag och pappa har varit där flera gånger, men vi gick runt, åt god mat, åkte ut och badade och sen så blev det lite shopping. Det är stöört billigt både i Lettland och Litauen så det är nice haha.

Igår gick vi upp tidigt och åkte hit, till Litauen. Vi var och badade igår, även fast vädret inte var så bra. Men lite sol var det! På kvällen så började det både åska och blixtra, och sen började det regna också så jag vaknade flera gånger av åskan inatt. Usch! Så idag har vädret iallafall varit sämst. Vi har varit på lite museum, varit uppe på några stora sanddynor och sen var vi nyss på stranden men det blåste såå mycket, så vi satt inlindade i filtar uppe i baren. Men det var mysigt det med! Vi är på hotellet nu och ska väll snart gå ut igen, puss!

Packa!

Hej bloggen! Jag skulle egentligen träffa Emilia idag, men eftersom att det var så dåligt väder så ska vi försöka träffas imorgon istället. Så idag har jag tagit det lugnt. Kollade på några avsnitt av 90210 och såg nyss klart sista. Sjukt bra serie! Sen har jag packat en del också. Glömde att nämna det men jag och pappa åker till Lettland och Litauen på torsdag. Har varit där förut och det kommer förhoppningsvis bli en massor av sol och bad! Sjukt mys! Vi hörs imorgon

Pappa tog den här när vi var ute på ekerö och fotade. Men vattnet var super kallt haha!

Eze i bilder

Typ väärldens bästa sommar dricka från starbucks!

Första dagen var det lite molnigt och ganska kallt så vi solade mest.

Vi åt den här ceasarsalladen ett antal gånger haha. Såå god!!

När våra kompisar kom ner så åt vi middag uppe i Eze village (en slags by uppe i bergen) Otroligt vacker utsikt, och såå god mat! Fast jag mådde jätte illa när vi körde upp haha, det var super kurvigt!

Den här stackars tjejen haltade nästan hela resan, så en dag fick hon följa med i en liten väska.

Har blivit så mycket brunare, man ser verkligen skillnade på bilden i början och den här. Lite gulligt med Molly i hörnet också haha!

På vägen hem, jag undrar hur många color jag drack haha.

I'm back

Bilder från idag

Hej! Jag är tillbaka efter jag vet inte hur länge! 2 veckor?! Det har varit väldigt skönt att bara njuta av sommaren och inte tänka på bloggen. Alltså, det är svårt att förklara men ibland är bloggen bara stressande och det känns som något jag mååste göra. Och så ska det inte vara, för jag tycker ju att det är roligt. Det har varit en av anledningarna, men sen funkade inte min dator fören typ igår? Fönstret var helt blankt när man öppnade datorn och jag kom inte åt någonting. Så det var ju inte särskilt kul haha. Tror att det beror på att minnet är fullt så jag måste verkligen fixa det haha. Jag kommer uppdatera mer imorgon, om Eze osv. Vi hörs imorgon, puuss

Rivieran 2013

Lets go to the beach each

Hej bloggen! Idag har vi bara chillat stranden hela dagen haha. Det har varit sjukt varmt och har ätligen fått lite färg! Jag brände mig lite på vänster ben, men det verkar ha gått över. Tur det! Vi badade, solade och sen beställde vi varsin ceasarsallad från en resturang nere på stranden. Myys! Solen försvann vid 17 så då gick vi upp och jag tog en kall dusch. Så skönt haha! Vi ska snart äta middag och sen får jag se vad jag gör. Imorgon kommer iallafall våra kompisar ner hit så det ska bli kul. Puss

Stranden

Hej bloggisen! Idag fick jag sovmorgon på jag vet inte huur länge? Känns som att jag har gått upp 7 varje dag sen skolan slutade haha. Gick upp 11 och åt frukost på terassen, dushade och sen gick vi ner till stranden. Det var dock lite molnigt så solen lyste bara starkt ibland. Synd, för vill ju bli bruun haha! Men det var 22 i vattnet så jag doppade mig en gång och sen lyssnade jag bara på musik typ. Vi gick upp efter nån timme och då låg jag typ bara och läste. Puuss

New in

Paris i bilder

Det här är alltså vad vi har gjort den här veckan! Ni fick en ju video i lördags, och tanken var att det här inlägget skulle komma upp igår, men hotellet vi sov på inatt hade inte wifi. Så ni får det nu istället. Anyway, igår åkte vi från Paris ner hit till Eze och så kom vi fram idag. Sjukt varmt her nere och vi har redan badat! Vi har modem här så kommer förhoppningsvis kunna blogga som vanligt. Och ja, jag har haft wifi i Paris med vi har liksom gått upp, gått ut på stan, kommit hem vid 22 och ätit middag och sen krypit ner i sängen. Typiskt nog, när jag väl hade tid, så fungerade inte min dator utan fick igång den först igår haha. Men nu ska jag avsluta såå puss