Ut på havet!

Haha, vi ska bara hämta Adam och lämna morfar. Men har varit inne hela dagen så det blir skönt att få lite frisk luft! Imorn kommer Malin ut hit och det ska bli grymt kul!! Vi ska väl bada - fast att det är askallt i vattnet - och vara ute i skogen,haha. Nej,men kommer bli sjukt roligt!! Bloggar kanske senare,kramisar❤

Regn,åska,BLIXTAR!

Har nyss varit ute i bara bikini i regnet!! Så jävla nice!!

Hola!

Hejsan,hejsan alla sötisar! Förlåt för dålig uppdatering men har haft mycket att göra idag. Idag har jag fixat lite inför New York och så har jag packat. Ska till landet i morgon bitti och jag måste gå upp tjugo i sju så jag kommer att var as trött men det kan inte hjälpas ;) Ska vara på landet i ungefär en vecka och på måndag eller tisdag kommer min kusin ut också så då får jag lite sällskap. Vi två ska även olja altanerna och tjäna lite pengar,hehe:) Men måste nog sova nu så att jag inte dör imorn,pussss❤

Bada

Seeeegt!

Just nu är vi på Ukrainas flygplats(mellanlandning)och står i en kö som inte leder nån vart!! Så jävla trögt!! Hursomhelst så tror jag att vi ska typ visa våra pass eller nåt..? Är så sur nu,när jag bara vill sitta och vänta på planet och så måste jag stå i nån jävla kö för ingenting. Kommer snart få damp om inte den hör kön rör på sig...

På hotellet

Ramadan

Istanbul levererar!!

Hejsan! Just nu ligger vi på hotellrummet och chillar lite innan vi ska ut igen. Igår åkte vi båt till Prins öarna och var där och badade hela dagen. Super mysig utsikt och och skönt vatten! Vi fick även byta rum till ett mycket större rum än det vi hade förut,eftersom att det vi hade innan fick vi helt enkelt inte plats i. ;) Idag har vi gått rund i Istanbul,åkt en massa båt och gått i moskéer. Vi åker båt nästan varje dag. Dels för att det är mysigt,och dels för att det är billigare shopping på andra sidan. Idag åt vi även Turkisk glass,som egentligen är den "riktiga" glassen. Den är typ lite seg,och försäljarna för stå med en stor pinne som dom blandar runt glassen med eftersom att den blir till en stor isklump annars,hehe;) Köpte även ett till par skor som kostade typ 30 svenska kronor. Super billiga och super snygga;) Vi åker hem på tisdag och den 5 augusti åker jag,mormor&morfar och mina fyra "bröder"(två är Hasses barn) till New York. Vi flyger först till Island och sen vidare till New York. Mamma och Hasse har redan varit i USA i 3 veckor när vi kommer dit så dom kommer nog inte vara lika jetlagade som vi,haha! Kraaaaam❤

Igår - Idag

New in

Just nu

Idag

Sofia

Hej alla bloggläsare! Idag har jag och pappa "sett" Sofia,huvudstaden i Bulgarien. Vi har varit på en tour och så har vi varit i två kyrkor på egen hand. Igår åkte vi ju nattåg hit från Belgrad! Det var supermysigt fast jag somnade vid typ två,halv tre... Hursomhelst,imorn ska vi troligen åka och bada (i pool) om vi hittar stället på kartan,haha;) Pussss♥ Tände ljus i kyrkan:)

På Hotellet

Gör en liten snabb update innan vi lämnar hotellet. Idag har vi varit och badat i floden hela dagen,fast jag har mest solat. Vi åt en jätte stor frukost så jag skippa lunchen och år glass istället,hehe;) Nu är vi Påväg till stationen för att åka nattåg till Sofia i Bulgarien. Kraaaaam❤

I'M IN SERBIA!

Bye,bye Sweden!

3 snabba skönhetstips

Jag tänkte göra ett till "3 snabba skönhetstips" inlägg igen:)

Den här eye make-up removern från Nivea är nog den bästa jag någonsin har provat! Den tar tillochmed bort vattenfast mascara! Svider ingenting och skyddar ögonfransarna!

Denna hudkräm från Eucerin gör huden silkeslen, och motverkar blemmor och finnar!

Den här body lotionen från Aco är perfekt till sommaren! Luktar super gott och gör huden skimrande!

Packar

It's not a summer without ice cream

Just nu är jag och Julia på Eriksdalsbadet och hare gött! Vi har nyss köpt glasssss!

Next step:Turkey

Nu är jag på väg hem till stan. Lite tråkigt men ändå skönt att komma hem. Dock är jag bara i stan i några dagar sen åker jag och pappa till Turkiet. Imorn ska jag hitta på nåt med Julia men vet inte vad än. Vi får se ❤ Blogg.se appen funkar igen nu,så nu kan jag blogga som vanligt igen. Kramis❤

Bildbomb!! - Frankrike

Fick snygga bilder uppe i luften..

Haha! Lyckades ta två exakt likadana bilder (bara att det var dag på den ena och natt på den andra) utan att jag visste om det!

Terrassmys!

Dagen i Monaco.

Varmt vatten:)

Marineland.

Fotboll på Papaya Beach!

Malin tog bilden

Vi har tagit bilder med Malins kamera på Aquasplash och på stranden men hon måste skicka dom till mig först:)

Videoblogg

Påväg

Jag och mamma ska strax gå över till andra sidan ön och käka lunch. Mina två bröder jobbar som servitörer så då ska vi hälsa på dom oxå. Min äldsta brorsa har jobbat där jätte länge (alltså sommarjobbat) men min yngsta brorsa har bara jobbat där i ett år. Puss♥

Gammal bild*

Godmorgon!

Gogmorgon sötisar! Tänkte bjuda på video från delfin-showen på Marineland!♥

Min vecka i Frankrike

Dag 1.
Vi landar på Nice flygplats ca. 12.30. (blir chockad över värmen när vi kliver ur planet). Sen åker vi buss till Beaulieu och käkar lunch på världens godaste pizza resturang...mmm! När vi ätit färdigt går vi till Super U (matbutik) och handlar mat/dricka och sedan tar vi bussen till lägenheten. Vi byter om till badkläder och springer ner till stranden,där vi tillbringar resten av dagen.

Dag 2.
Går upp hyfsat tidigt och åker tåg till Aquasplash (ni hör nog på namnet vad det är hehe,men om inte så kan jag bara säga ett ord. Vatten.) Där är vi hela dagen och har as kul!!

Dag 3.
Vi går upp runt 11 och äter frukost på terrassen som vanligt. Sedan tar vi bussen till nice där vi hänger hela dan. Shoppar på Zara och äter lunch på ett jätte mysigt ställe som heter "Why Nice". Sen åker vi hem och går ner till stranden där vi badar tills det är dags att äta middag på "Papaya  Beach" som ligger precis vid vattnet. Vi avslutar dagen med ett dopp i månskenet;)

Dag 4.
Vi vaknar vid 11 och gör oss i ordning och äter frukost. Sedan går vi ner till busshållplatsen för att åka buss till Monaco. Men efter 2 fulla bussar+2 missade bussar så går vi ner för att ta tåget istället. När tåget är extremt försenat så slutar det med att vi får stå och vänta på bussen i en en halvtimme i 30 graders värme. När vi bussen är framme i Monaco så äter vi lunch på en resturang som heter Miramar (MIRA:)) och sen äter vi glass på La Gelateria,som för övrigt har världens godaste jordgubbsglass! Sen tar vi bussen hem och badar hela eftermiddagen. Vi avslutar dagen med filmen "The last song" och oväntade fyrverkerier på en båt ute på havet.

Dag 5.
Vi går upp tidigt för att inte missa tåget till Marineland. När vi väl är där kollar vi på bl.a delfin-shower,späckhuggar-shower och sjölejon-shower. Vi är där hela dagen. Vid halv nio sätter vi oss framför tv:n på Papaya Beach. Och tittar på fotbollen medan vi äter glass med jordgubbar till efterträtt.

Dag 6.
BADDAG!!
Vi är på stranden hela dagen och njuter av våran sista dag i paradiset.

Jag har haft det otroligt kul,och det är verkligen ett semester tips att åka ner till Nice en vecka under sommarlovet:)

Tillbaka

Min dator är sönder,det är därför jag bara kan blogga från mobilen.