Tävling!

Nu har du chansen att vinna en glitter-eyeliner och en mascara!
Allt du behöver göra är att skriva en kommentar om varför just DU ska vinna. Du måste ha en mail-adress för att delta.

För bättre chans att vinna:
Skriv om tävlingen på din blogg(om du har en)
Länka på Facebook och/eller Instagram
Tävlingen avslutas söndagen den 6:e maj.

Lycka till!


Postat av: Lollo

Hej bästis!

Jag tänkte såhär att jag vill vinna för att jag vill så gärna bara ha Det där!!! (skit bra pris) och jag vill verkligen verkligen vinna det där! Min mascara är slut och jag skulle tycka att det skulle vara kul att prova en silver eyeliner! Jag hoppas ifl att jag vinner!

Om jag inte vinner så hoppas jag att du vinner en bra vinnare!!<3:)Kram

//Lollo

2012-04-21 @ 20:51:37
Postat av: Anonym

Jag älskar dig mira!!!!

Även fast du har tappat mig några gånger så..

Men asså du jag har aldrig haft en mascara eller eyeliner i hes mitt liv och skulle därför vilja ha det!!!

Snälla snälla snälla snälla snälla snälla älskade mira!!!

Puss&kram

//cocos

P.s vi ses på måndag

2012-04-21 @ 21:03:18
Postat av: Lollo

Snälla får jag vinna?

Bästis!

Ses på måndag<3<3<3

2012-04-21 @ 21:06:32
Postat av: Cocos bur

Asså jag har inte kul! Jag är bara en vit trött liten bur som vill piffa upp mig lite med mascara och eyeliner?

Kram

2012-04-21 @ 21:07:38
Postat av: Anonym

Hej mira!!

Jag vill bara säga att du har en jätte fin blogg och jag läser den varje dag!!! Jag vill vinna för att jag vill så gärna ha lite mer smink! Jag har inte så mycket.. Har inte råd!

Jag har typ ett läppglans och ett puder!

Mm..

Vill verkligen vinna!

2012-04-21 @ 21:10:29
Postat av: Frida (Vendelas syster)

Jag vill vinna för att min mascara är slut ;) och att mina ögon ser för hämska ut om de inte blir lite ompyssslade;)

Ps: jag länkar på Instagram och min blogg!

2012-04-21 @ 21:14:21
URL: http://brasken.blogg.se/
Postat av: Agnes

Jag fyller år 6 Maj!!!!!! :D <3

2012-04-22 @ 12:23:01
Postat av: juliaJulklapp

Jag vill vinna för att jag älskar att fixa till mina ögon lite extra till kanske en speciell skoldag! Du vet hur mycket jag gillar att sminka mig lite extra! Det är så kul! Vill gärna vinna<3 p.s hoppas att du blev glad för priset på min tävling!

2012-04-22 @ 17:16:09
URL: http://julliaofsunshine.blogg.se/
Postat av: Gogo

Jag vill vinna för jag har så hemst lite smink.

Och Hilda var ju så himla snygg i sin glitter eyeliner

Och nu vill ja ochså ha en men har inte råd....

Så det skulle vara jätte kul om jag vann!

2012-04-23 @ 09:54:32
Postat av: Vendelus

Hej Mira!

Jag skulle jätte gärna vilja vinna!

2012-04-23 @ 16:38:00
URL: http://vendelus.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback