Life is like a rollercoaster, it goes up and down!

Heeej!
Dom senaste dagarna har jag bara viljat njuta av dom få dagarna som är kvar på sommarlovet,det är anledningen till att jag inte bloggat. Men nu är jag på banan igen och ska försöka blogga varje dag! Skolan börjar på onsdag och det ska bli så jävla kul att träffa alla igen. Har ju bara träffat Lovisa och Julia av alla som går i klassen den här sommaren, så det kommer bli super kul! Jag börjar ju i 6:an och det betyder att vi är äldst i korridoren,lycka kan man kalla det! Hah! Jaja,nog om skolan! Idag har jag inte planerat något särskilt. Har varit ute med vovven och legat och slappat och kollat på tv. Just nu sitter jag och dricker isvatten(vi köpte två stora påsar is till festen. Inget gick åt.) och läser The Carrie Diares som jag har lånat av Julia. BOKTIPS!
Kärlek till er♥



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback