New fucking York!

Jag kan inte fatta att jag är här. I New York,det senaste året har jag gått och tänk på det. Men jag äntligen här och det känns så jävla häftigt!! Igår var jag så himla jetlagad så jag typ dog,så jag tog sömnen framför bloggandet om man säger så;) Men iallafall så lande vi på JFK någon gång vid tolv (klockan sex i Sverige) och sen åkte vi taxi till hotellet. När vi kom till hotellet så kunde vi bara lämna våra saker och gå ut igen eftersom att incheckningen var klockan tre. Vi åt iallafall lunch på en italiensk resturang och alla var jäääätte hungriga (ja,utom jag förstås.hehe). Sen gick vi tillbaka till hotellet och bytte om och sen gick hälften av oss (den andra hälften åkte taxi) genom Central Park till "Metropolitan Museum of Art" där mamma skulle få lite smycken i födelsedags present av Hasse. När vi hade gjort det så åkte vi taxi till Times Square där vi åt middag på Hard Rock café. Det var typ det vi gjorde igår. Förresten så skulle jag bara påminna er om tidskillnaden och att alla tider jag skriver är New York tid. Puss♥

 

Central park

 



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback