Rainy Day..

..Nja,bara halva dagen,men ändå ;) Idag var det sista dagen i New York,super tråkigt att lämna solen och värmen här och komma hem till regn och kyla i Sverige. Men jag saknar min hund så att jag himla,himla mycket så det ska bli så kul att träffa henne♥ Iallafall,så började vi dagen på "Guggenheim" muséet men kunde knappt titta på tavlorna för jag fick så sjukt ont i ryggen.. Usch! Fast det gick över sen. Efter det åt vi pizza på "Empire Pizza" och donuts på "Dunkin Donuts". Efter det gick jag,mamma,David,Adam och Emil till Macy's. Jag köpte en vattenfast mascara på M.A.C,där jag också blev sminkad av en professionell sminkös. Blev hetast i heeela New York,haha!! Men det blev faktiskt jätte snyggt. Svängde in på Starbucks och köpte en av deras nya "refreshers". Därifrån gick vi till Uni Clo - nån blandning av typ Zara å H&M som snart kommer till Sverige - och Abercrombie där David skulle köpa en hoodie. Sen tog vi taxi hem till hotellet och gick ut och åt middag. Hinner kaaanske blogga imorgon innan vi åker till flygplatsen,men bara kanske. Puss♥

 

David å jag på Starbucks!

Dagliga intaget av kalorier,haha!



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback