Bästis

Var just och lämnade Lovisa vid Slussen. Vi har haft så sjuuukt kul! Vi har snackat en massa,gjort lite roliga videor,varit ute och tagit en massa bilder och skrattat så jävla mycket!:D
Imorgon är det avslutning och jag kan inte fatta att 5:an har gått så otroligt fort! Swoosh! Hursomhelst så ska det bli så skönt med sommarlov. Tio härliga veckor,fyllt med resor,bad och sovmorgon att se fram imot!❤ Där imot kommer jag att sakna min underbara klass! Självklart kommer jag att träffa mina närmaste vänner,men jag gillar min klass så otroligt mycket och vill egentligen inte skiljas ifrån dom(även fast det bara är över sommarn,haha;))
Vi slutar ju före alla andra och det är också nice,eftersom att då kan jag gå runt och reta min brorsa,som slutar den 13:de:D(lycka)

Hoppas att ni har haft en lika bra dag som jag! Peace,love and SUMMER!❤



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback