Oh yeah! It's summertime!

Ja,nu är det äntligen sommarlov för mig! Så hiiiimla skönt! Mitt ridläger börjar om ungefär en vecka och det är jag och Julia som ska gå på det! Det ligger på Ekerö och vi var där förra året också! Tyvärr,kommer jag kanske inte kunna blogga så mycket under läger-veckan men jag slänger väl in lite bilder och sånt då och då:)
Den femte augusti åker jag till New York,och det ska bli så jävla kul!!! En massa shopping ska det bli!!;) Sen någon gång efter midsommar åker jag,mamma och min kusin Malin till våran lägenhet i Eze som ligger nära Nice(haha NIICE)på franska Rivieran. Och sen ska jag väl vara på landet resten av sommarn! Så ser min sommar ut ungefär! Vill bara att ni ska veta att ni är dom bästa läsarna och jag skulle aldrig kunna klara mig utan er! Hoppas att ni får en toppen sommar!❤


Postat av: Agge<3

Kul! Men vet du när vi börjar i skolan igen? <3

2012-06-08 @ 19:49:43

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback