Laserdome på Cybertown

Har haft så jävla kul idag på Cybertown!Vi körde två omgångar(16 pers)alltså en timme för 100kr.
Det såååå roligt!Vi var i två lag,Röda och Blåa,och jag(och mitt lag)vann båda gångerna.
Vi bytte lag mellan omgångarna så först var jag blå och sen var jag röd.
När man kommer in så hittar man typ ett gömställe och sen,när spelet börjar,så lyser lagfärgen på västen
och vapnet.Men andra omgången när jag bytte lag så sköt jag typ alla i mitt lag..ehehe;)
Det dåliga var att man blir så sjuuuukt svettig!
Men som tur var så kunda man köpa cola utanför:))

Det var iallafall suuuper kul så om ni vill göra nåt kul med era kompisar,åk till cybertown!(Vi var vid Fridhemsplan,men vet inte om det finns någon annan stans)


(Nyduschad)
Puss♥


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback