11e November tvåtusentolv

Hade en grymt kul kväll med Lovisa igår. Vi åt godis, pratade, pluggade, skrattade och kikade med lite folk. Vet inte när vi somnade men jag antar att det var ganska sent, haha! Vi vaknade runt 9 och gick upp och åt frukost. Sen åkte jag, Lovisa och hennes föräldrar till Älvsjö, och Friskvårdsmässan. Det var sjukt kul! Vi gick runt i en massa olika montrar och testade mat, massagestolar och skrev upp oss för en massa tävlingar. Det blev sushi till lunch, och sen gick jag och Lovisa runt och snodde godis från de olika montrarna ;) Sen fick jag skjuts hem vid 4 och så åt jag middag med familjen. Ni får massa bilder sedan, puss♥


Postat av: Vendela

Men du gillade väll inte sushi?;) Låter som att ni hade en kul helg!

2012-11-11 @ 21:16:26
URL: http://vendelus.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback