• Don't you worry child •

Hej, alltså, just nu har jag sjukt mycket i skolan. Ni anar inte. Känns som jag kommer dö i ett hav av böcker. Är inte van vid så mycket och jag tycker att det är ganska svårt när vår mentor säger att vi måste ta eget ansvar för hur vi jobbar. Jag menar, vi gör liksom i 6:an och det känns redan som att vi går i typ 9:an. Å andra sidan är det bra att hon förbereder oss, men jag känner att jag inte riktigt klarar av att blogga lika mycket nu när det är så mycket i skolan. Ni har säkert märkt att det går lite upp och ner. Vissa dagar blir det fyra inlägg och andra bara ett. Så det kommer att bli lite dåligt med uppdatering under de kommande veckorna tills allt har lugnat ner sig. Men nu vet ni iallafall varför. Hoppas att ni förstår♥



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback