Idag var en vit dag.

Hej sötisar! Nu kan jag äntligen slappna av. Föredraget gick bra, förutom att jag var jätte nervös och typ skakade när jag hade satt mig ner igen. Men nu är det över! Började vid tio idag men jag och Lovisa kom försent pga snön. Efter musiken var vi några i klassen som var ute och kastade snöbollar. Typ standard på vår skola, bara för att lärarna säger att vi inte får göra det, haha! Jag slutade 15 och då åkte jag hem till mamma. Sen vid 6 så kom Adam, David och mormor & morfar. Vi åt en massa god julmat och pratade, som en vanlig släkt middag typ. Myys! Sen åkte jag hem till pappa och kollade på slutet av x-factor. I helgen ska jag bara sova och ta det lugnt. Har haft ett par stressiga veckor och nu vill jag bara vila. Puss♥

 

 

Någon hade skrivit ett par visa ord på skolgården. Tack snö. 


Postat av: Kompakt

JULKALENDER! Öppna lucka nummer 1 och ha chansen att vinna en fotobok med dina egna bilder. Det kan du ju inte missa! Det ända du behöver göra är att kommentera.

Vår blogg: www.kompakt.blogg.se

Lucka 1, snabblänk: http://kompakt.blogg.se/2012/december/lucka-1.html#

2012-12-01 @ 11:39:12
URL: http://kompakt.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback