Nionde November Tvåtusentolv

Hej! Har just ätit en nyttig middag(hrrm...Mc donalds)och ska nu slå mig ner i soffan med min älskling Ben & Jerrys, i väntan på X-factor. Igår fick jag inte använda min mobil eftersom att den var helt paj. Så det var därför jag inte bloggade. Men idag fixade snälla mamma det♥ Hursomhelst, idag har det varit skola från tio och efter skolan åkte jag hem och chillaxa, haha. Nej, men jag kollade lite på tv + checkade Instagram eftersom att jag har varit utan det en hel dag. Ett fucking mission impossible. Imorgon ska jag och mamma kolla på vinterjacka och skor. Sedan på kvällen ska jag sova över hos besti. Ska bli grymt! Puss♥

 

 
 
Juste, ni glömmer väl inte att rösta Awa ikväll? 099-414 02, eller sms:a Awa till 72 400! Kom igen nu!
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback