Q/A

För någon vecka sen så fick jag frågan om jag kunde visa mina favorit produkter. Så nu tänkte jag göra det! Jag är heeelt för bodylotions och jag har säkert tjugo stycken. Mina favoriter är två från Victoria's Secret, Hello Darling och Strawbarries & Champagne. Strawbarries & Champagne är min favorit, den luktar så himla gott! Hello Darling köpte jag i New York och Strawberries & Champagne fick jag av Vendela. Dom finns inte i Sverige, men det går att köpa på nätet men då blir det fraktkostnad på ganska mycket.Sen har jag Wonderstruck som jag visade igår.En bodylotion från The Body Shop, Love etc. Den var Limited Edition så jag tror inte att den säljs längre men man kan jualltid kolla. Sen har jag en av Sephoras bodylotions som doftar blåbär. Den luktar så himla gott! Nu har ju Sephora kommit till Täby så ni kan kolla om den säljs där. Sist så har jag en bodysplashfrån Victoria's Secret som heter Sheer Water Lily. Ääälskar Vs bodysplashes! Det är alltid så mycket i dom och dom doftar så gott! Det var extremt svårt att bara välja ut några produkter, men det här är mina favoriter♥

 



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback