Woooooop!

JAG ÄR KLAR! Eller, det kan jag inte riktigt säga för en imorgon kväll. Men ändå!!! Min powerpoint är på ett USB minne i väskan liksom. Ni fattar inte hur glad jag är för det. Har ju jobbat stenhårt för det här och om det går bra imorgon så är allt som har varit stressande för mig, borta. Woop, woop! Idag jag varit i skolan som vanligt. Var ute på vår vita skolgård och hade lite snöbollskrig - det vill säga tills lärarna kom ut och sa till oss att sluta. Efter skolan så åkte jag och Tindra till dansen och sen åkte jag hem. Börjar 10 imorgon som vanligt och på kvällen ska vi fira nån slags mini-jul med familjen. Ska bli mysigt! Puss♥(och önskamig lycka till)

 


Postat av: ellen

Fin du är :)

Svar: Tack Ellen♥
Mira

2012-12-05 @ 18:07:53
URL: http://ellenolinda.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback