11/10-12 Någon fyller år om en vecka✌

Hej! Idag började vi 8.15 och slutade 15.00 vilket betyder att det är vår längsta dag i veckan. Det suger eftersom att jag har dans till 18.15 efter skolan, och det resulterar i att jag blir så sjuuukt trött på allt och alla. Efter dansen fick jag skjuts av Tindras morfar så då slapp jag ta t-banan. Imorn är det fredag, whoop, whoop!!! Vi börjar vid tio som vanligt och sen har jag prov i matte lite senare på dagen. Wish me good luck!
Jag ska försöka ta tag i bloggandet i helgen. Ni får ju oftast bara ett inlägg - på kvällen - per dag, och det beror på att jag vet att ni inte vill läsa om att jag typ fick fisk till lunch i skolan, hahah! Nej, men ibland så har jag inget att skriva om och då blir det oftast bara ett inlägg per dag. Skulle vara sjukt tacksam och ni skrev i kommentarsfältet vad ni skulle vilja läsa om. Idéer om inlägg helt enkelt. Ni kan mejla till [email protected] också eller kontakta mig på instagram, där heter jag @miraoberg. Kram♥

 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback