16:de Oktober 2012

Mötte upp Josefine efter skolan och vi åkte hem till henne. Efter ett tag så ringde hennes kompis och sa att Oscar Zia från X-factor var på hennes dansskola som låg på Hornsgatan så vi gick dit eftersom att Jossan bor ganska nära.

Vi tog en bild och fick hans autograf och så pratade vi lite med han. Han var jätte trevlig i verkligheten! Josefine var heeelt hyper hela tiden och typ bet mig i handen när vi sa åt henne att lugna ner sig, hahah! Sen gick jag och hennes kompisar Klara och Josephin(e?) runt på söder och myste! Sedan skulle jag och Jossan till restaurangen så då sa vi hejdå och så gick vi till Texas Long Horn där vi mötte hennes familj. Vi hade en jätte mysig middag och satt och pratade jätte länge!
Jag har haft en såå mysig dag och som ni såg i inlägget under så fick jag min födelsedagspresent av henne och hon fick sin, eftersom att vi inte kommer att ses på torsdag. För er som inte vet det så är vi födda på samma dag och på samma sjukhus✌Puss♥

 

 

Lite roligt att veta om bilden ovan:Min glasskula var inte särskilt samarbetsvillig och ramlade av varje gång jag skulle fota, men det löste sig, hahah!



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback