17 Oktober 2012

Heeej!

Imorgon... Fyller... Jag... ÅÅRR!! Whoop, whoop! Nämen jag ska inte låtsats att jag är exalterad, för det är jag inte. När mamma kom hem så sa jag åt henne att hon inte skulle nämna min födelsedag, för att jag brukar ha så himla svårt att sova om jag tänker på det. Ärligt talat känns det fan som att mina kompisar är mer exalterade än vad jag är, hahah!

Idag har jag varit i skolan som vanligt och typ.. varit där..? Åkte hem efter skolan och tittade på tv och packade, eftersom att jag byter hem på torsdagar.
Just det! Jag ska ta livmoderhalscancer-sprutan imorgon. På min födelsedag liksom! Känns ju lagom schysst!!!
Jaja, får hoppas jag inte skriker lika mycket som de andra gångerna, eheheh.. Nämen nu ska jag soova! Kram♥

 

Japp! Redan som 2-åring var jag en riktig rebell✌



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback