20 Oktober 2012

Hej alla söta! Idag har jag haft min födelsedagsfest med Lovisa, Julia, Agnes, Vendela och Tindra. De fick veta först när vi kom dit att vi skulle spela in en låt, och jag tror inte att någon hade gissat det. Det blev "Välkommen in" av Veronica Maggio och det var askul! Jag gick in först i studion och sen gick de andra in och var kör. Vi höll på i kanske en timme och sen åt vi kladdkaka med hallongrädde som min pappa hade bakat. Sen fick jag lite presenter också. När vi hade ätit, och pratat klart, så fick vi lyssna på det färdiga resultatet och det lät sjukt bra. Vi kommer få en ljudfil om några veckor, så då kan man bränna den på en skiva om man vill. Jag hoppas att alla hade roligt, för det hade jag! Och tack för alla fina presenter! När vi var klara så åkte alla hem till mig igen, och därifrån åkte jag och Lovisa hem till henne där jag ska sova över! Vi har typ ätit godis, pratat, gjort en massa videos och fotat. Tack för en sjukt kul dag mina älsklingar♥

 

Bjuder på lite suddiga mobilbilder

 


Postat av: Vendela

Har oxå haft en super dag!❤ Vi får göra om det någon gång!? Gud så ful jag var på bilderna!!!!!!:(

2012-10-20 @ 23:20:36
URL: http://vendelus.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback