It'ss my birsday, oh, oh, it'ss my birsday - William Spetz

Har haft världens roligaste, finaste, underbaraste födelsedag! Vännerna har firat mig i skolan, på Facebook, kik, bloggar och Instagram! Började nästan gråta när jag kom till skolan imorse för när jag kom in igenom dörren så började alla i klassen sjunga "ja må hon leva". Så himla gulligt!! Som ni såg i inlägget under så hade Vendela och Lovisa inrett mitt skåp, hahah! Nämen dom hade klippt ut en massa små hjärtan och satt doftljus i mitt skåp. De hade gjort ett "trä-grattiskort" på slöjden igår, och som jag sa så stannade dom kvar efter jag hade åkt hem igår och fixade allt det där! Kan man ha finare vänner eller!? Förutom vaccinationen, så har det här varit en så himla bra dag, och vill bara tacka alla som har grattat mig! Pussss på eeeer♥



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback