Nice med Nice

Hej! Idag har vi varit i Nice. Vi gick av vid hamnen och sedan gick vi ned till stranden. Där låg vi och solade ett tag och det var synd att jag inte tog med mig bikini, för det var jätte varmt i vattnet! Men jag badade benen, och sen så låg vi i solen ett tag till. Sedan gick vi genom gamla stan till stora shopping gatan där vi först gick in på Sephora där jag köpte en body lotion som luktar blåbär. Vi gick runt ganska länge och testade olika dofter men jag valde blåbär för att den luktar så sjuuukt gott! Önskar att ni kunde känna lukten genom datorn...;) Sedan gick vi till Virgin som är som ett Media Markt fast myyycket större, plus att de säljer andra saker än teknik också. Där köpte vi tre filmer, Forest Gump, American Beaty och Inception. Sen åkte vi hem, åt middag, och sen såg vi på Forest Gump. Imorgon ska mamma jobba så jag ska väll göra lite läxor, och typ sola?? Puss♥
 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback