28 September 2012

Hej!

Idag har jag varit i skolan och typ kollat på en kör från Ghana som dansade och sjöng. Sen hade vi idrott sista lektionen och då fick en tjej i min klass åka ambulans för att hon hade svimmat och typ inte kunde andas, så det var ju inte så roligt.. Får hoppas att hon blir bra! Sen efter skolan så skulle jag och Alva till Odenplan, men sen så hade Elsa glömt sin väska i omklädningsrummet så då fick vi vänta på henne. Sen så tog hon typ jätte lång tid på sig, så då hann Ellen, Emil, Jonte, Oscar och Axel också komma ut. Så då gick vi alla tillsammans till bussen. Och då kom Alva på att hon glömt HENNES väska i skolan och jag och Ellen ville inte åka utan henne, så då slutade det med att alla väntade på henne i regnet. Så det tog typ en timme för mig att ta mig hem(det brukar ta 20 minuter), hahah! När jag kom hem så skypade jag med Lovisa och just nu skypar med Vendela. Ska åka till landet tidigt imorgon bitti så jag hoppas att vi har internet. Vi kommer antagligen ha det men det är inte säkert, så om jag inte bloggar så ska ni inte tro att jag är död, haha! Men nu ska jag sova, pusss♥

Strong women!



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback