9/11

Elva år sen nu.. Det ofattbara som hände 2001. Mår illa bara jag tänker på det!! Hur hemska människor kan vara. Jag tänkte mycket på det när vi vara i New York. När man ser dom nya tornen. Man blir nästan lite rädd. Rädd för att det ska hända igen. Vi var på muséet och det var så.. overkligt. Det fanns en vägg med människor man inte hade hittat. Tänk på deras familjer som väntade på besked om dom hade överlevt, familjerna kunde inte göra något! Dom fick aldrig veta. Nu hade jag inte tänkt skriva ett långt djupt inlägg här, men vill visa att jag bryr mig. När jag kollade på kalendern när jag kom hem från skolan idag så kom jag på att det var den elfte. Jag tror att dom flesta, iallafall i min klass, inte tänkte på det. Men vill iallafall visa att jag bryr mig.
Rest in peace✌

Oj.. Det blev ett djupt och långt inlägg ändå..



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback