- I like how your eyes complementing your hair

Hej bloggläsare! Förlåt för att jag uppdaterar så sent hela tiden, men det har varit så mycket i veckan! Anyway, idag hade vi sovmorgon till 11.40 så det var chill. Jag kollade på ett avsnitt av DH, och tog det lugnt hela morgonen. Sen åkte jag till skolan, och vi hade bara tre lektioner, varav sista var hkk. Gillar hemkunskapen, och har missat den flera gånger nu, men idag var jag där iallafall, haha. Efter skolan så åkte jag till paps, där jag packade väskan, och sen ringde Emilia upp mig på skype. Vi har inte snackat på mer än en vecka typ, så det var skönt att ta igen det. Sen åkte jag hem till mamma, och där åt jag middag, kollade på tv och lite så. Imorgon har jag ett till np i engelska, och efter skolan ska jag åka och, förhoppningsvis, få min mobil fixad. Just nu ligger jag och lyssnar på biebers "love me like you do", hihi! Puss
 

Postat av: Anonym

SVARA!

2013-04-26 @ 21:40:55

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback