6 TRUTHS

  • Jag är väldigt pedantisk av mig, och gillar att ha snyggt omkring mig. Typ om någon sätter sig i min säng när den är nybäddad, så måste jag bädda om den när personen har gått hahaha!
  • Alla mina kompisar är irriterade på att jag aldrig fixar min mobil, hehe... Kan aldrig svara på sms osv.
  • Jag kollar på olika serier heela tiden, typ de senaste månaderna har jag sett PLL, Gossip Girl, The O.C, Vampire Diaries och nu DH hahah.
  • Jag äääälskar rosa! Jag har typ bara rosa och vitt i mitt sovrum hos mamma och när jag byter rum kommer det bli ännu mer rosa, hehe!
  • Jag har både en morgonrutin och en kvällsrutin som alltid ser exakt likadan ut. Till exempel så sover jag alltid fem minuter extra haha.
  • Eftersom att min mobil är sönder, så kan jag aldrig ta bilder på dagarna. Det är därför jag bara tar bilder på datorn, eller repostar gamla bilder...
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback