Desperate Housewives

 
Hej bloggen! Ehm.. det här ↑ har jag gjort idag. Jag stannade hemma från skolan, för mådde inte alls bra. Så jag vaknade igen vid 11 och då satte jag på DH. Åh, är typ liiite besatt haha. Har dock bara kommit till andra säsongen (ja, bilden förstör ju lite, för er som har sett DH), men det går snabbt hehe. Pappa hämtade mig vid typ halv fem, och då åkte vi hem. Åt middag, fixade lite i mitt rum, och (guess whaat?) kollade på DH. Jag ska gå till skolan imorgon, för jag vill inte missa för mycket och vi ska typ bara se någon teater. Sen så är det ju fredaaag! Känns faktiskt som att veckan har gårr riktigt fort, haha! Men vi hörs imorgon

Postat av: Maja

Den värkar jättekul! Vilket avsnitt är du på?

Svar: har precis kollat klart på 2:a säsongen! :)
Mira

2013-04-23 @ 19:38:15

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback