FRIDAAAY!

Hej bloggisen! Idag är det fredag! Veckan har typ gått jätte snabbt? Anyway, jag började tio som vanligt och det var lite stressigt på morgonen, men jag hann! I skolan hade vi bara musik och lunch, och sen gick vi till Unga Klara för se någon teater. Den var sådär, men skådespelarna var trevliga och satt och pratade med oss innan det började. Den hette typ Marisol? Jag tror det iallafall, men det var ju en skolgrej så vad kunde man förvänta sig liksom, haha! Vi slutade typ halv två och då åkte jag hem. Hemma har jag rensat ur lite lådor i rummet och kollat på DH. Åt nyss middag, och snart ska jag nog se en film med pappa. Imorgon ska jag vara med Lovisa hela dagen och sen ska jag sova där, så det blir kul! Får se hur mycket jag bloggar, men ska försöka få med mig datorn. Puss
 
 
ÄLSKAR ER KOOMPISAAR! AHAHA, JAG HAR LITE BRIST PÅ BILDER

Postat av: Linn

Åh så fina! Älskar din blogg!! :)♥♥

Svar: Vad glad jag blir, tack!
Mira

2013-04-20 @ 13:39:30
Postat av: Anonym

Haha så fina vi är liksom.. ;)♥

2013-04-20 @ 13:39:52
Postat av: Anonym

Kan du ha en tävling snart?????

Svar: Ska försöka. hehe
Mira

2013-04-20 @ 13:40:08
Postat av: Anonym

Hur många besökare per dag har du? Jättefin ny design!

Svar: Åh, tack! Har runt 20-25!
Mira

2013-04-20 @ 13:40:37
Postat av: lovisa

Bajskorv antar jag .?

2013-04-20 @ 13:40:55

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback