FRIDAY, FRIDAY!

Hej mina små hjärtisar! Idag är det fredag, lite skönt sådära! Jag var ganska seg imorse, så jag köpte frukost påväg till skolan för började tioo. I skolan så har vi haft fyra lektioner och sista var idrott. Efter idrotten så åkte jag hem, och köpte med varm choklad på vägen hehe. När jag kom hem så hläpte mamma mig lite med läxorna, för det är så himla mycket i skolan just nu. Vill bara typ skrika. Så jag skrev om min no text lite (Åh. Jag vet) och så gjorde vi en lista där vi skrev ner allt som jag behövde göra. Sen har jag bara kollat på tv och ätit middag. Imorgon ska jag shoppa lite vårkläder med mamma och såå, puss
 
Satt och kollade igenom en massoor av bilder från 2012, och hittade den här på mig, Vendela och Lovisa hihi


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback