I WANT BIEBER

Hej kompisaar! Idag började jag skolan 8.15 och jag fick knappt någon sömn alls inatt, så jag var så himla trött. Men lyckades ta mig ur sängen och åka till skolan! I skolan fick vi reda på lite mer om np i engelska imorgon, och så dampade jag och Tindra cup song hela dagen (mainstream jag veet). Hade idrott sista lektionen, och hade kul faktiskt. Brukar hata idrotten annars haha. Efter skolan så åkte jag hem och kollade på DH, och sen köpte vi pizza till middag. Har nyss tagit en dusch, och nu ska jag sitta och sura för att jag inte kan se biebs. Wääää!! Anywaays, nu ska jag packa bikini och sånt för ska simma med skolan imorgon. Sjukt jobbigt, för missade senaste gången. Vi hörs imorgon vänner
 

Postat av: Isabellathebest

Hej Mira! Skulle bara fråga om det är okej om jag skapar en fanpage på instagram till dig? Skulle vara jättesnellt för jag älskar dig och din blogg jätte mycket! Jag har även några frågor som jag hoppas att du kan svara på i ett inlägg :)
1. Kan du börja visa dagens outfit igen?
2.Vad hände med dina morgon inlägg?
3. Varför så söt?
4. Du verkar jättesnell och jag skulle verkligen vilja träffa dig! Kommer du typ ha en ''Fanmeeting'' eller något?
5. Vad är din kik? och är det okej om jag kickar dig fast jag inte känner dig?
6. Något bra skönhetstipss?
Kramisar och pussisar från Isabellathebest

2013-04-23 @ 19:35:40

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback