I WHIP MY HAIR

Hej bloggisen! Idag så väckte pappa mig vid tolv och då gick jag upp och fixade mig typ. Sen vid 1 kom min farmor och min faster. Vi åt en jätte mysig lunch och satt och pratade sånt. Träffar inte dem så ofta så det var kul att ses. Fick lite godis av farmor ocksåå, hahaha. Ja, sen så bara pratade vi i några timmar tyyp! De åkte vid tre-fyra tiden och då så kollade jag på vampire diaries och målade naglarna (ja, igen haha). Sen typ satt jag och lekte med datorn, tack photo booth liksom! Kanske lägger upp en video senare om jag orkar. Just nu sitter jag och bloggar och kollar på TVD. Imorgon ska jag jobba med no:n och få det gjort, så det kanske inte blir så bra med uppdatering. Men då vet ni iallafall varför. Hoppas att ni hade en bra dag, puss 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback