LALALALA

Hej bloggisen! Igår mådde jag somsagt inte alls bra, så det var därför jag inte bloggade så mycket. Men iallafaall, idag så började jag 10.10 så det var awesoome! Mötte Lovisa, och tillsammans åkte vi till skolan. I skolan så har vi bara sjungit, haha. Det kom en kör från västerås, och det var sjukt stelt när vi skulle visa dom runt. Usch! Anywaay, vi slutade halv tre och då köpte jag och Lovisa med oss mat, och sen åkte vi hem. Vi käkade, bytte om, och prataade! Vi hade jätte kul iallafall. Sen skjutsade hasse oss till Eric Ericsson hallen. Vi repade, och efter det så bara gick vi runt med några. Typ snackade och sånt. Sen hade vi konserten, och efter så skjutsade Lovisas mamma hem oss. Hemma har jag bara kollat på DH och pluggat lite. Vi hörs, puss
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback