MYSIG LÖRDAG!

Hej vänner! Imorse så fick jag gå upp vid nio för vovven behövde gå ut. Det regnade ute så det var ju roligt.. Men anyway, när jag kom in så kunde jag inte somna om så jag tog en dusch och satte på tvn. Sen kollade jag på tv i några timmar, och sminkade mig + klädde på mig. När mamma kom hem så åkte vi direkt ut på stan. Eller vi kollade först inne på gina, men sen åkte vi till gallerian och så. Vi gick runt i massa olika butiker, och jag fick med mig ganska mycket hem. När vi var färdiga så åt vi en liten lunch på Wayne's och sen så åkte vi heem! Hemma så har vi bakat, ätit middag och sen har jag gjort en liten shopping video. Vill ni att jag ska lägga upp den? Vi får se om jag gör det, men skriv om ni vill det. Just nu så sitter jag kollar på en film och äter ostbågar hahah. Imorgon fyller min kusin år (eller vet inte om hon fyller år just imorgon hehe..) så du ska vi åka ut till dom och fira henne. Så det ska bli kuul! Puss 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback