ONSDAG 3/4

Hej bloggisen! Sov ju över hos Emmie igår, så vi vaknade rätt sent. Typ runt elva. Iallafall så låg vi och snackade lite, men sen gick vi upp och gjorde frukost. Vi stekte amerikanska pannkakor och gjorde en jätte god smoothie till det. Så sjuukt gott! Efter frukost så filmade vi en massa och jag försökte mig på bryggan igen, haha. Vi har en massor filmer på när jag failar, bl.a. när jag hamnar så sjukt konstigt haha! Det är lite svårt att förklara men vi gjorde lite olika saker. Sen så kollade vi på massa cheer videos typ. Jag åkte hem vid fyra och hemma så har jag mest slappat, kollat på tv, packat upp och så. Just nu så ligger jag och kollar på glee och bloggar. Imorgon ska jag bara försöka att konsentrera på min No läxa + få igång mitt office till mac. Om någon vet hur man fixar det om man har macbook air så kan ni bara kommentera, maila, skriva på Instagram, whatever. Just let me know! Puss
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback