PUSSS!

Hej bloggen! Idag så gick jag upp vid nio. Var sjukt trött, för har gått upp typ vid 11 halv tolv hela den här veckan, haha. Jag hade studiedag idag så det var sjukt skönt! Iallfall så gick jag upp och fixade mig och åt frukost och sen åkte jag till Lovisa. Åh vad jag har saknat henne! Vi har haft sjukt kul, snackat, kollat på tv, åkt till coop, och spelat in jätte konstiga videos haha! Jag åkte där ifrån vid fem och hämtade mina saker hos pappa. Sen åkte jag hem tills mams och var helt slut när jag kom hem! Typ la mig på golvet, eheh. Men sen åt jag middag och det blev bättre, så det var bra. Just nu kollar vi på elementery och efter det ska krypa ner i sängen. Imorgon börjar skolan för mig, men det ska bli kul att träffa alla igen. Hoppas att ni hade en bra måndag! Puss
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback