SUNDAY!

Hej bloggisen! Idag så vaknade jag ganska tidigt. Jag gick upp, satte på tvn, gjorde lite varm choklad, och gosade ner mig i soffan. Sen så valde jag kläder (tog as lång tid haha), sminkade mig och sen åkte vi till sickla. Där gick vi till butiken där jag köpte min mac, och så fick vi hjälp med office grejen, så det var sköönt! Sen åkte vi vi ut till mina kusiner. Där firade vi Hanna som fyllde tolv, och så fick vi tårta och annat gott. Det var jätte mysigt, och kul att få träffa dom! Vi åkte därifrån vid fem, och hemma så åt vi middag och sen satte jag igång med en skolgrej. Det tog sin lilla tid, men är äntligen klar nu. Imorgon är det måndag igen, och jäklar vad helgen har gått snabbt haha! Jag har inget planerat förutom skola, så vi får se. Hoppas att ni hade en toppen dag, puss
 
 
Haha, gamla photo booth bilder alltså!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback