SUNDAY!

Hej bloggisen! Idag var det sjukaste vädret alltså!? Har suttit inne hela dagen och sett det skifta haha. Anywaaay, jag vaknade runt tio tiden och gick upp och käkade frukost + satte på tvd. Sen satte jag igång med no:n. Jag är så stolt över mig själv att jag har suttit hela dagen och sökt fakta, skrivit osv osv. Så det förklarar typ min dag. Nej men jag börjar tröttna liite på blåvalar, hehe. Sen när pappa och Lena kom hem så åt vi middag och efter en jätte god chokladmousse, mums! Just nu kollar jag på glee, för jag såg klart på alla upplagda tvd avsnitt på swefilmer. Imorgon har vi studiedag så det är sköönt! Jag ska vara med Lovisa så det blir kul, för har verkligen saknat henne! Sen ska jag till mams. Hoppas att ni hade en toppen söndag, puss
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback