THURSDAY!

HEJ! Åh, så fint väder det var (är) idag! Så sjukt skönt att det fortfarande är ljust vid klockan 6. Anyways, idag började jag klockan nio med första np. Var inte så trött, för drogade dextrosol typ hela dagen, hahah! Men det gick hyfsat bra på de två första proven. Sen gick det lite sämre på sista... Vi hade bara nationella idag så vi skulle egentligen gått i skolan från åtta till halv fyra, men istället slutade vi klockan två. Så det var nice! Efter skolan så åkte jag bara hem och hemma så har jag kollat på tv och stekt pannkakor hihi. Såå gott! Imorgon är det entligen fredag och jag börjar tio som vanligt. Och så slutar jag 14.55. I helgen ska jag shoppa med mamma och fira min kusin på söndag. Eller jag tror att det är på söndag, hehe...Puss
 
 
En mysig bild från i helgen!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback