Våår!

Hej alla bloggläsare! Har varit med Lovisa hela dagen idag, och har haft det såå mysigt! Jag kom till henne runt tolv och då åt vi lunch, pratade osv. Sen åkte vi till konsum och köpte mat, dricka och lite godis. Efter det tog vi bussen hem och då gick vi ut och fotade i solen och lyssnade på musik. Typ gjorde lite aallt möjligt liksom! Vi åt pannkakor till middag (haha fetaa) och satt och snackade ett bra tag. Vid typ åtta började vi kolla på Pitch Perfect, men vi blev jätte hungriga så vi åkte och köpte jordgubbar och riskakor hahaha. Sen såg vi klart på Pitch Perfect och den var ganska bra. Alltså alla hade pratat så mycket om den, men trodde att den skulle vara bättre typ. Just nu sitter vi och kollar på tv och bara tar det lugnt. Jag fixade lite med min design idag (som ni kanske har märkt) så det var därför bloggen var lösenordsskyddad under nästan hela dagen. Jag är dock inte klar med hela designen hehe, men det kommer. Vi hörs imorgon, puss



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback