Bloppis

 
Jag och Andrea 
 
HEJ! Uppdateringen har varit sämst i helgen. Min mobil gick sönder i torsdags kväll och jag sov över hos Vendela i fredags, gick på grönan i lördags, och var på en bloppis idag så jag har inte varit hemma. Ett inlägg om helgen kommer upp imorgon förhoppningsvis. Idag var jag hursomhelst på Andreas, Biancas, Toves, och Nicoles bloppis på östermalmstorg. Kom lite sent, men fick endå med mig två saker hem. Efter bloppisen gick jag och Vendela till gallerian och där köpte jag en grej på hollister som ni får se på tisdag. Sen köpte jag också två grejer på kicks. Jag och Vendela gjorde en haul så ni får se den imorgon. Efter shoppingen gick vi hem till Vendela där vi hade en liten "back to school" middag med hennes familj. Super mysigt! Kom nyss hem och ska snart sova. Puss


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback