Helgen

 
Tänkte nu berätta lite om helgen eftersom att jag typ inte har haft någon tid att blogga. I fredags efter skolan, åkte jag och Vendela hem till henne. På eftermiddagen låg vi och pratade, kollade på tv och så gick vi ut och köpte godis eheh. Sen på kvällen gick hennes föräldrar ut, så då var vi med hennes lillasyrra och hennes kompis. Vi åt pizza och sen gick vi ut och köpte massa godis och läsk haha. När vi kom hem såg vi på The Devil Wears Prada och sen låg vi och pratade från 12 till fyra på morgonen. Tror vi hann prata om ALLT haha. 
 
I lördags var jag på grönan med Kristina. Vi var där från 6 till typ elva. Åkte inte jätte mycket, men hann iallafall med Eclipse, gud den var såå häftig! Eftersom att det var lördag så spelade dom in sommarkrysset så vi lyssnade lite på artisterna också. Fotade och filmade med Kristinas mobil så vi får se när det kommer upp, eller ens om det gör det. Sen igår var jag ju på bloppisen och ska försöka få upp haulen med lite hjälp av Vendela haha. 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback