Lördag

Hej bloggen! Imorse vaknade jag vid elva av huvudvärk, hade också super ont i min höft (har haft det i flera dagar nu, vet inte vad det är). Som tur var gick huvudvärken över när jag hade ätit frukost. Jag låg och läste ett tag, men sen så gick jag ut i någon halvtimme och sen åkte jag till ringen och köpte en grej på H&M. Sen åkte jag ut till Lovisa och vi gick och såg på bio. Super mys! Efter bion åkte jag hem, och vi åt sushi ute på gården. Älskaaar sushi, har inte ätit det på jätte länge haha. Imorgon ska jag och mamma åka och hämta David på flygplatsen. Jag har saknat honom så himla himla mycket!!! Han har varit i Uganda sen i mars, och imorgon kommer han hem. Åh längtar såå! Puss
 

Postat av: Hej

Vilken film såg ni?

2013-08-11 @ 00:48:25

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback