Sista sommarlovsdagen

 
Jag och Vendela på Ung 08 haha

Hej! Ja, det var det. Nu är sommarlovet över. Det känns sjuukt segt och är faktiskt på ganska dåligt humör för det. Jag har iallafall haft en bra sommar så får väll tänka på det. Idag har jag iallafall bara tagit det lugnt. Gick upp ganska sent - lite korkat för ska upp tidigt imorgon, men tänkte att jag skulle ta ut sista sovmorgonen - och åt lunch, kollade på tv och myste med vovven. Som ni såg i inlägget under så köpte jag lite saker till skolan igår, så jag fixade lite med det. Tog fram saker jag kan behöva och satte in alla musikpapper i en ny pärm. Dushade för en stund sen och satte in en hårinpackning som jag hade kvar medan jag kollade på Idol. Lite kul att det är tillbaka nu. Imorgon börjar jag vid 9 och är lite nervös. Det blir mycket nytt nu i sjuan, (lärare, klassrum osv) men det går nog bra. Vi hörs imorgon puss


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback