Tallinn

 
Hej bloggisen! Nu är jag hemma i Sverige. Förlåt för den dåliga uppdateringen, men hade varken tid eller internet haha. Har iallafall haft hur mysigt som helst. Vi kom fram till Tallinn någon gång på förmiddagen och då regnade det. Tyvärr har det regnat hela resan men det gör inte jätte mycket. Så vi gick till hotellet, checkade in och så och sen gick vi ut. Vi gick runt i stan och sen åt vi lunch på ett mysigt ställe som låg lite undangömt. Sen gick tillbaka till hotellet och badade. Pappa och jag har varit på det hotellet förut, och det finns ett ganska stort poolområde. Så vi satt mest i jacuzzin och sen tog vi en dricka i baren. Sen gick vi ut och åt en sååå god middag och sen gick vi hem i regnet. På vägen stannade vi vid en utsiktsplats och sen på ett café med värmare för att det var så jäkla kallt haha. Igår gick vi bara runt i stan och åt lunch på ett ställe med jättegod glass haha. Sen lämnade vi hotellet och gick till båten.
 
Nu ska jag bara packa ihop mina saker och sen ska jag till mamma. Har inte varit hos henne på typ en månad så det ska bli mysigt. Vi hörs sen, puss!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback