Todaay

 
Lånade bilden från Vendelas blogg, för min telefon är ju sönder haha.
 
Hej bloggen! Idag var det skolfoto. Tror inte att det gick så bra för att abc gruppen suger, men jaja. Vi slutade vid typ tolv och då mötte jag och Vendela Anna, Vickan och Sara och så satt vi på 7-eleven och snackade. Bobby gick förbi så tog bild med honom (vendela på bilden med han). Han är så jääkla biff haha! Sen gick jag, Victoria och Vendela tillbaka till skolan där vi först satt en timme och pratade, och sen gick vi upp till Linn och några andra. Vi var med dom tills alla förutom Linn gick, och sen gick vi alla fyra först till USA godis och sen hem till Vendela. Sen gick jag, Linn och Victoria tillbaka till skolan för att vi skulle ha utvecklingssamtal. Tror det gick bra haha. Sen åkte jag hem till mamma och åt middag med David och Adam. Väldigt rörigt inlägg haha. Men puusss


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback