Äntligen Fredag!

Hej hjärtisar! Var smart nog att missa klicka upp väckarklockan idag också.. Fast jag vaknade ändå. Åkte till skolan och började 10.05. Sen hade jag matteprov och satt kvar typ 10 minuter efter, fast klarade ändå inte sista uppgiften, haha. Efter skolan trodde jag att jag var tvungen att åka hem direkt, men behövde inte vara hemma fören klockan fem. Så jag satt på donken med Ellen och Elsa i någon timme. Vi åt och satt och pratade, så cozyy! Sen åkte jag hem och sen åkte vi till Ekerö. Vi har ätit en asgod middag och så har jag kollat klart på Gossip Girl. Sjukt tråkigt att det är slut nu.. Iallafall, nu är det lov! Skönt att bara vara hemma och slappa. Har inga speciella planer men ska försöka hitta på något med Emilia, och säkert några andra. Så vi får se, puuss
 
 
Saknar mitt långa håår!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback