Är bra på att komma försent, ja.

Hej bloggisen! Idag har jag varit i skolan som vanligt men jag kom försent haha. Eftersom att jag alltid sätter alarm på mobilen så går det inte nu eftersom att den är sönder. Har därför lånat en klocka av pappa, men tyvär hade jag glömt att ploppa upp den här grejen man stänger av klockan med, så den ringde intee, haha. Iallafall gick jag i skolan från 9.05 till 14.05 och sen åkte jag hem till T. Vi var hemma i typ en timme och sen åkte vi till Base. Vi kom typ en kvart försent för att vi aldrig hade åkt själva dit förut, haha! Efter dansen tog jag t-banan hem, och nu sitter jag bara och lyssnar på musik. Ska snart ta en snabb dush, och sedan ska jag nog hoppa i säng och kolla på Gossip Girl. Puuuss
 

Postat av: Anonym

Kan inte ta sällskap imorgon. Åker annan tid♥

2013-02-19 @ 21:42:15

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback