B1 + C1

Hej bloggen! Just nu sitter jag och pluggar och kollar på Vampire diaries. Man ska ha något slags "föredrag" om en vetenskapsman/kvinna på fem minuter. Fast man ska vara i typ grupper på fem så man behöver inte göra det inför klassen he he. Iallafall, idag har jag varit i skolan som vanligt och var sjukt trött imorse. Vet att när jag klarar att resa mig ur sängen så går det bra sen, men den är ju så varm! Vi började med Nationella som var 80 minuter och sen hade vi andra provet efter lunch som var 70 minuter. Jag tror att det gick bra, men är lite osäker på C1. Iallafall så har vi haft en typ läsartävling med paralellklassen, men vi förlora haha. Ändå så fick vi godis och så, haha. Efter skolan så åkte vi till Tindra och bytte om och åt. Sen åkte vi till dansen och sedan hem. Måste bli klar nu, så ska avsluta. Kram


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback