Dagen

Hej vänner! Först vill jag bara tacka er, hade statistiksrekord idag! Iallafall, när jag vaknade imorse så gick jag upp och åt frukost och läste DN. Haha, vet inte om någon av er läste det men jag var med i en artikel om sociala medier. Vid 12 så åkte jag och pappa in till stan och där dushade jag och packade ihop mina saker. Sen åkte jag till Lovisa. Vi har haft sjukt kul, bakat cupcakes, pluggat, gjort en massa konstiga videobloggar och kollat på melodifestivalen. Ska sova här, för att mina föräldrar ska bort. Mår sjukt illa efter allt godis/cupcakes vi har tryckt i oss idag, haha. Ska avsluta nu, så godnatt
 

Postat av: Nicole

Länkade dig på min fb sida :) Hoppas det var ok?

kram

Nicole

Svar: Självklart! Tack!
Mira

2013-02-17 @ 11:21:47
URL: http://nickys.se

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback