Igår - 27/2

Hej bloggen! Åå, jag skulle ha bloggat igår men jag var så jävla trött och så gick det inte att ladda över bilder och allt sånt. Så jag kände att jag verkligen inte orkade. Iallafall, jag vaknade vid 10 och då så skypade jag med Emilia. Haha, dock så skypade vi bara i någon halvtimme för sen skulle hon gå. Sen gick jag upp och åt frukost och kollade på Dear John. Så himla bra!! Verkligen värd att se. Efter frukost så fixade jag mig, men sen så fastnade jag framför datorn. Så typiskt när jag tänkte ta en promenad. Men vid 4 så slet jag mig från datorn och gick en promenad runt årstaviken. Så himla skönt var det, gick med uppknäppt jacka och aallt! Var ute typ en timme men sen blev det för kallt, så jag gick hem och åt middag med familjen. Idag så tror jag att jag ska vara med en kompis, bara hon hör av sig. Sen så ska jag till mamma också. Kram
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback